reklama

Opúšťanie...

Len nedávno som sa vzdal svojej pozície riaditeľa Červený Nos Clowndoctors. Emócie ktoré sprevádzali toto rozhodnutie boli rozmanité a intenzívne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Vo chvíli, kedy som zdieľal túto informáciu s klaunmi, takmer 10 rokov môjho života prešlo pred mojimi očami, akoby som stratil niečo nenahraditeľné alebo časť zo mňa. Bola to skutočne zmes emócií, pretože v skutočnosti viem, že to je správne rozhodnutie v správny čas a ja nič nestrácam.

Červený Nos je v tých pravých rukách novej riaditeľky, Zuzany Ambro. Áno, emócie sú rozmanité a úľava hrá rovnako veľkú úlohu. A dá sa povedať, že som odovzdal bremeno z mojich ramien. Predsa len, poviem to úprimne, nie je to malá úloha byť zodpovedný za organizáciu akou je Červený Nos Clowndoctors.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takmer 10 rokov radosti, nadšenia, krásnych chvíľ a skvelých ľudí. Áno, ľudia. V histórii sa nedočítate o rieke, ale o ľuďoch, ktorí žijú na jej brehoch a dejiny Červeného Nosa nie sú žiadnou výnimkou. Vezmite si všetky tie životy ktorých sme sa dotkli v nemocniciach - pacienti, rodičia, nemocničný personál. A ľudia, ktorí pracujú pre organizáciu, tí sú veľmi výnimoční. Verte mi, že sme sa v kancelárii popri práci dokonca aj zasmiali. A klauni? Každý jeden z nich je talentovaný umelec zanietený pre naše poslanie. Považujem všetkých klaunov za mojich priateľov na celý život. A kto iný môže povedať, že má za priateľov 46 klaunov na Slovensku? Hotové požehnanie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počas tých desiatich rokov som pracoval spolu s tímom na snahe preniesť naše poslanie z plánov na papieri do reality. Naša filozofia je súčasťou toho a niečím, čo bude stále so mnou, držať sa ma blízko a sprevádzať ma. Chcem sa o ňu teraz s vami podeliť ...

Humor, radosť a pozitívny prístup sú predpokladom pre zdravý život. Táto filozofia nás sprevádza a je základom našej práce.

Dovidenia a ďakujem za všetky úsmevy.
Gary Edwards

Gary Edwards

Gary Edwards

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Do slovenských nemocníc prinášam smiech od roku 2004, kedy som založil miestnu pobočku medzinárodnej organizácie Červený Nos Clowndoctors. Cestujem po celom svete a školím nových klaunov napríklad aj v Poľsku či v Palestíne. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyZo života klaunov

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu